Queenstown 1.nap

elmaradt bejegyzés következik a gyönyörű Queenstownról.

Még sosem voltunk Új Zéland déli szigetén, de most végre kaptunk az alkalmon és eltöltöttünk 5 csodás napot Queenstownban.

A srácok totál bezsongtak a hír hallatán, hogy repülővel fogunk utazni, még ha csak 2 órás út, de akkor is!

Kicsit féltem az időjárástól, mert egész hétre esőt írtak, de megtanulva, hogy ez itt nem feltétlenül jelenti, hogy folyamatosan esik, így elhessegettem a rossz gondolatokat és bepakoltunk gumicsizmákat. D

Szóval, hétfőn érkeztünk, 10 órára – mi kora kelő család vagyunk :D.

Fantasztikus látvány a hatalmas hegyek a mély türkiz kék tó vize és az őszi színekben pompázó fák kompozíciója. Leszálláskor nem esett, de borongós idő fogadott. Gyorsan a reptérről egyenesen felvettük az autónkat és megnéztük a legközelebbi folyót a Shotovert. Annus kidőlt egy rövidebb séta után, így Mátéval az autóban szundítottak egyet, míg mi Réka, Gergő és En körbejártuk a folyót, kerestünk minél szebb köveket.

Ahol megálltunk épp egy helyi motorcsónakos hely volt, ahol speed motorcsónakozásra lehet befizetni. Mivel esni kezdett, egyre erősebben, ezt arra napra kihagytuk. Bár meg kell jegyeznem a gyerekek már annyira megedzöttek itt Új Zelandon, hogy lazán bevállalták volna a motorcsónakot – „Hiszen úgy is vizesek leszünk lentről, akkor mzár mindegy, hogyha fentről is! ” 😀 Jót nevettem rajtuk és még be is adtam volna derekam, hiszen az eső csak víz, de a szervezõk, mondták,”nem, nagy esőben nem megy a csónak”, jöjjünk majd vissza.

Így a folyóparton levő helyi sörfőzdébe ültünk be, ahol szuper jó felhozatal volt Vegán ételekből is, szóval jól megebédeltünk. 🙂 A helyi sört is leteszteltem 😀 persze. És én szegény, meg kellett innom Mátéét is, mert félre értettem, csak az enyémből akart inni egy kortyot, nem egy egész pohárral kért. 😀 Egy jó fekete sörre és egy IPA-ra esett a választásom. Fincsi volt mindkettő, kifejezetten.